EFS ENFORCER

AMORTYZATORY

Budowa amortyzatora Enforce to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej.

 

Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.

Osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.

Tłok o średnicy 32mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.

DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.

Tłoczysko o średnicy 15 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.

Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.

Solidne ścianki o grubości 1.2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.

Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Specyfikacja

  • 51mm zewnętrzna średnica amortyzatora
  • 32 mm średnica tłoka Twin-Tube
  • 15mm hartowane chromowane tłoczysko
  • 1,2mm średnica ścianek
  • DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
  • Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju

EFS ELITE

SHOCK ABSORBERS

Budowa amortyzatora ELITE to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej

 

Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51-61mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.

Osłona górna amortyzatora z tworzywa sztucznego zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.

Tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.

DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.

Tłoczysko o średnicy 16 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.

Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.

Solidne ścianki o grubości 1.5 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.

Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Specyfikacja

  • 51-60mm zewnętrzna średnica amortyzatora
  • 35 mm średnica tłoka Twin-Tube
  • 16mm hartowane chromowane tłoczysko
  • 1,5mm średnica ścianek
  • DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
  • Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju