EFS ENFORCER
AMORTYZATORY
Budowa amortyzatora Enforce to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej.
Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
Osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
Tłok o średnicy 32mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
Tłoczysko o średnicy 15 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.
Solidne ścianki o grubości 1.2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.
Specyfikacja
- 51mm zewnętrzna średnica amortyzatora
- 32 mm średnica tłoka Twin-Tube
- 15mm hartowane chromowane tłoczysko
- 1,2mm średnica ścianek
- DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
- Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju
EFS ELITE
SHOCK ABSORBERS
Budowa amortyzatora ELITE to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51-61mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
Osłona górna amortyzatora z tworzywa sztucznego zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
Tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
Tłoczysko o średnicy 16 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.
Solidne ścianki o grubości 1.5 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.
Specyfikacja
- 51-60mm zewnętrzna średnica amortyzatora
- 35 mm średnica tłoka Twin-Tube
- 16mm hartowane chromowane tłoczysko
- 1,5mm średnica ścianek
- DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
- Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju