EFS XTR
AMORTYZATORY
Budowa amortyzatora XTR to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej.
Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
Osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
Tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
Tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.
Solidne ścianki o grubości 1.6 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.
Specyfikacja
- 64mm zewnętrzna średnica amortyzatora
- 35 mm średnica tłoka Twin-Tube
- 20mm hartowane chromowane tłoczysko
- 1,6mm średnica ścianek
- DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
- Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju
EFS X-TREME
SHOCK ABSORBERS
Budowa amortyzatora EXTREM to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej.
Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Wewnętrzny zastosowano hydrauliczny odbój oraz olej wysokotemperaturowy Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
Osłona gumowa górna amortyzatora zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
Tłok o średnicy 40 mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
Tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoczyska, redukuje tarcie , znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.
Solidne ścianki o grubości 2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.
Specyfikacja
- Wzmocnione pierścienie tłoka i mocowana
- 20mm hartowane chromowane tłoczysko
- 2mm średnica ścianek
- Wewnętrzny hydrauliczny odbój
- Płyn odporny na wysokie temperatury
- Uszczelniacze z podwójnym kapturem
- DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka