EFS XTR

AMORTYZATORY

Budowa amortyzatora XTR to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej.

 

Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.

Osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.

Tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.

DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.

Tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.

Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.

Solidne ścianki o grubości 1.6 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.

Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Specyfikacja

  • 64mm zewnętrzna średnica amortyzatora
  • 35 mm średnica tłoka Twin-Tube
  • 20mm hartowane chromowane tłoczysko
  • 1,6mm średnica ścianek
  • DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
  • Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju

EFS X-TREME

SHOCK ABSORBERS

Budowa amortyzatora EXTREM to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej.

 

Amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Wewnętrzny zastosowano hydrauliczny odbój oraz olej wysokotemperaturowy Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.

Osłona gumowa górna amortyzatora zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.

Tłok o średnicy 40 mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.

DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.

Tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.

Wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoczyska, redukuje tarcie , znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.

Solidne ścianki o grubości 2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.

Amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Specyfikacja

  • Wzmocnione pierścienie tłoka i mocowana
  • 20mm hartowane chromowane tłoczysko
  • 2mm średnica ścianek
  • Wewnętrzny hydrauliczny odbój
  • Płyn odporny na wysokie temperatury
  • Uszczelniacze z podwójnym kapturem
  • DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka