CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Opłaty za dostawę

Opłata za dostawę będzie się różnić w zależności od rozmiaru, wagi i lokalizacji zakupionych produktów, a także wybranej lokalizacji dostawy. Opłata za dostawę zostanie obliczona i wyświetlona przed finalizacją zakupu.

 

Należy pamiętać, że do dostarczania wszystkich przesyłek używamy kurierów, produkty nie będą dostarczane na adres bez nadzoru. Kurierzy będą wymagać podpisu kupującego lub osoby upoważnionej pod adresem dostawy. Jeśli nikt nie będzie mógł podpisać się za przesyłką, karta zostanie pozostawiona, a przesyłka przekierowana do lokalnego punktu odbioru. Nabywca będzie odpowiedzialny za odbiór towaru z magazynu lub zorganizowanie ponownej dostawy na własny koszt.

 

Upewnij się, że podczas procesu płatności wprowadzono pełny adres (tj. Dom, praca lub inny adres, w którym przebywasz w godzinach pracy)

Ubezpieczenie ładunku

Wszystkie zamówienia mają możliwość dodania dodatkowego ubezpieczenia frachtu. EFS 4×4 Accessories nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia lub zagubione przedmioty podczas transportu.

Przetwarzanie Twojego zamówienia

Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 2-4 dni roboczych po dokonaniu płatności, chyba że w opisie produktu lub w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zaznaczono inaczej.

 

Ze względu na charakter produktów na żądanie i sprzedaży w przedsprzedaży mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. Dołożymy wszelkich starań, aby skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej przesyłki tak szybko, jak to możliwe, podając zaktualizowany harmonogram.

 

Jeśli przedmiot, który nie został zamówiony w przedsprzedaży, nie został wysłany w ciągu 5 dni roboczych lub jeśli po upływie 5 dni roboczych od upływu terminu składania zamówienia w przedsprzedaży, zamówienie nadal nie zostało wysłane, skontaktuj się z nami.

 

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu na adres e-mail powiązany z Twoim zakupem.

 

Po otrzymaniu informacji o śledzeniu poczekaj od 24 do 48 godzin.

 

Zamówienia w przedsprzedaży i/lub produkty z limitowanej edycji mają zazwyczaj opóźniony czas wysyłki. Oczekuje się, że produkty te zostaną wysłane do dnia lub w ramach czasowych podanych w opisie produktu, chyba że określono inaczej.

Jak wysyłane są przedmioty?

EFS 4×4 Accessories korzysta z wielu firm kurierskich, wycena frachtu dla firm obsługujących Twój obszar zostanie podana przy zamowieniu.

Gwarancja

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące gwarancji, skontaktuj się ze swoim miejscem zakupu (dealerem EFS). Zdjęcia i opisy mogą być wymagane, ponieważ pomoże to w terminowej ocenie roszczenia gwarancyjnego. Ponieważ wszystkie gwarancje są rozpatrywane indywidualnie dla każdego przypadku, dostarczenie żądanych informacji określi czas przetwarzania.