KOMPONENTY

DRĄŻKI SKRĘTNE

Staw czoła wyzwaniom w terenie z drążkami skrętnymi EFS

Nasze drążki są mocniejsze o 25% do 30% w stosunku do standardowych drążków OE*. Drążki skrętne tak samo jak sprężyny i resory mogą ulegać przeciążeniu i opadaniu z czasem. Drążki skrętne EFS zapewnią Twojemu pojazdowi pewniejsze prowadzenie, jednocześnie zwiększą możliwości załadunkowe.

• Zwiększony stopień nacisku w celu kompensacji dodatkowego ładunku

• Wykonane z wysokowęglowej stali stopowej (XK-5160)

• Drążki posiadają toczone wielowypusty

• Drążki EFS przechodzą dokładne testy wydajnościowe oraz są fabrycznie „przeciążane” w celu doprowadzenia ich do maksymalnej żywotności i wydajności

Uwaga: na końcu każdego drążka skrętnego nanosimy kod kolorystyczny, aby ułatwić proces montażu. Bez wątpienia jest to bardzo przydatne przy montażu drążków skrętnych EFS.

*OE = Oryginalne Wyposażenie – fabrycznie montowane elementy.

ZESTAWY TULEI RESORÓW

Nasze tuleje poliuretanowe EFS wytwarzamy z wysokiej jakości elastomerów. Pomaga to w ochronie przed hałasem, wibracjami i drganiami (NVH) oraz zapewnia dodatkową wytrzymałość. Tuleje poliuretanowe EFS mają twardość elastomeru wynoszącą 80 ShA. W rezultacie oferują lepszą giętkość. Projektowane z kanałami smarownymi, aby polepszyć rozprowadzanie smaru.

REGULOWANE DRĄŻKI PANHARDA

Regulowane Panhardy EFS wykonane są z wysokowytrzymałej stali wraz z tulejami z wysokowydajnego poliuretanu. Korygują one boczne przesunięcie mostu i centralizują jego położenie. Kiedy podnosisz swoje 4x4 ponad określoną wysokość, most jest ciągnięty w bok przez standardową długość drążka Panharda. W jego miejsce stosujemy regulowany drążek Panharda EFS.

ŚRUBY I WIESZAKI RESORÓW

Produkujemy nasze śruby i wieszaki resorów tak, aby były mocniejsze niż standardowe (*OE). Po wytworzeniu ich z wysokiej jakości stali węglowej, następnie poddajemy je hartowaniu i pokrywamy je złotym kadmem. Zapewnia to zwiększoną wytrzymałość i ochronę przed korozją.

• Możliwość smarowania w celu ułatwienia konserwacji

• Są hartowane i pokryte złotym kadmem

• Wydłużone i standardowe szekle uniemożliwiające inwersji

• Gwarancja 3 lata/100 000 km.

*OE = Oryginalne Wyposażenie – fabrycznie montowane elementy.

JARZMA RESORÓW
(U-BOLTY)

Nasze jarzma resorów są wykonane z wysokiej jakości stali węglowej oraz są pokryte proszkowo w celu ochrony przed korozją. Dodatkowo posiadają wzmocnione gwinty.

Wszystkie jarzma resorów są wyposażone w głębokie nakrętki (dla dodatkowego bezpieczeństwa i wytrzymałości). Są one również wyposażone w płaskie podkładki, które zapewniają gładką powierzchnię styku i zmniejszają tarcie.

EFS oferuje szeroką gamę jarzm resorów pasujących do większości marek i modeli pojazdów 4x4.

PODKŁADKI AMORTYZATORA

Podkładki amortyzatora EFS idealnie nadają się do podnoszenia standardowego zawieszenia bez konieczności wymiany przednich sprężyn. Zapewnia to większy prześwit pod pojazdem.

Wykonane z wysokiej jakości aluminium, są anodowane na czarno z wygrawerowanym laserowo logo EFS. Podkładki amortyzatora EFS zapewniają świetną jakość w stosunku do budżetowego podniesienia przedniego zawieszenia.

Podkładki amortyzatora EFS nie zwiększą udźwigu sprężyn. Dlatego nie zaleca się stosowania ich do podnoszenia pojazdu, który został wyposażony w dodatkowe akcesoria (na przykład zderzaki przednie, osłony silnika czy wyciągarkę). Jeśli masz zamontowane takie akcesoria w swoim pojeździe, zdecydowanie zalecamy pełną modernizację przedniego zawieszenia, obejmującą wymianę sprężyn i amortyzatorów.

Skontaktuj się z nami po więcej informacji.

PODKŁADKI AMORTYZATORA
„MULTI-FIT”

Nasze podkładki amortyzatora EFS Multi Fit wykonujemy z wysokiej jakości aluminium 6 mm. Następnie poddajemy je obróbce metodą CNC w celu uzyskania doskonałego dopasowania. Są one również anodowane na czarno, co zapewnia trwałe wykończenie. Podkładki mają za zadanie pomóc w uzyskaniu oczekiwanej wysokości auta w nietypowych sytuacjach, dają dodatowy lift około 10-12mm.

DRĄŻEK REAKCYJNY HILUX

Jeżeli podnosisz swojego Hiluxa na resorach z przodu, zyskasz montując regulowany drążek EFS.

Standardowy drążek nie jest wystarczająco długi przez co „ciągnie” zawieszenie(most). Drążek reakcyjny Hilux posiada wysokiej jakości gumowe tuleje dla maksymalnej artykulacji. Dodatkowo jest w pełni regulowany, dzięki czemu pasuje do wysokości liftu do 3 cali.

DRĄŻEK WZDŁUŻNY HILUX

Drążek wzdłużny przeznaczony do Hiluxa pozwala skorygować kąt pracy wąsa przekładni kierowniczej oraz zachowuje odpowiednią odległość od jarzma znajdującego się po stronie kierowcy. Posiada kalamitki do smarowania i jest regulowany, aby umożliwić poprawne dopasowanie.

TULEJE MIMOŚRODOWE

Zestaw tulei mimośrodowych EFS został zaprojektowany w celu poprawienia kąta przednich wahaczy w modelach Nissan Patrol GQ-GU i Toyota Land Cruiser Serii 80-100. Gdy te pojazdy są podnoszone ponad standardową wysokość, kąt przednich wahaczy staje się nieprawidłowy. Ten zestaw tulei koryguje kąt wahaczy. W rezultacie poprawia to kontrolę i bezpieczeństwo pojazdu przy wysokich prędkościach.

PODKŁADKI SPRĘŻYNY

Tworzymy nasze podkładki sprężyn z wysokiej jakości wytrzymałego poliuretanu. Doskonale nadają się do precyzyjnego ustawienia wysokości Twojego pojazdu 4x4. W naszej ofercie znajdują się grubości 10 mm, 15 mm i 30 mm.

WYDŁUŻONE PRZEWODY HAMULCOWE

Jeśli planujesz podniesienie swojego pojazdu 4x4 konieczna może być zmiana lub wydłużenie innych dodatkowych komponentów. Jednym z głównych elementów, który będzie wymagał przedłużenia to przewody hamulcowe.

EFS oferuje przewody hamulcowe na wymianę do Twojego pojazdu. Są to wysokiej jakości, elastyczne przewody hamulcowe z podwójną warstwą gumy oraz podwójnie zagiętymi końcówkami. Wszystkie przewody hamulcowe EFS są zgodne z normą SAE J1401.

OSŁONY AMORTYZATORÓW

Osłony amortyzatorów EFS zapewniają dodatkową ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Konkretnie chronią tłoczysko amortyzatora oraz uszczelniacze.

WZMOCNIONE MOCOWANIA WAHACZA IFS

Zestaw został zaprojektowany do wzmocnienia przedniego dolnego wahacza. Jest to szczególnie istotne, gdy stosowane są amortyzatory z rynku wtórnego o zwiększonych siłach pracy.

WYMIENNE TULEJE

Potrzebujesz wymienić tuleje w swoim Nissanie Patrol GQ/GU lub w Toyota Land Cruiser serii 80/100? Wybierz trwałe tuleje EFS z poliuretanu. Zostały specjalnie zaprojektowane, aby poprawić komfort i odczucia jazdy poprzez absorpcję hałasu, drgań i sztywności (NVH - Noise Vibration Harshness).

WYDŁUŻONE ŁĄCZNIKI STABILIZATORA

Podnosząc swój pojazd 4x4 powyżej 3 cali, korzystnym będzie zamontowanie wydłużonych łączników stabilizatora. Eliminują nadmierne zużycie oraz uszkodzenie w przypadku standardowych łączników. Posiadają regulację nawet do 5 cali liftu. W zestawie z tulejami, są gotowe do montażu, pasują do modeli Nissan Patrol GQ/GU oraz Toyota Land Cruiser Serii 80/100.

PODKŁADKI KĄTOWE RESORA

Produkujemy szeroką gamę stalowych podkładek kątowych resora, które pasują do pojazdów z resorami piórowymi. Kiedy podnosimy samochód posiadający resory piórowe zmienia się kąt wyprzedzenia. Dlatego zakładanie podkładek kątowych jest bardzo istotne ze względu na bezpieczeństwo oraz powrót do prawidłowego ustawienia kąta.

WYDŁUŻONE WIESZAKI RESORA

Oferujemy smarowalne, wydłużone wieszaki resora. Pasują one do modeli Toyota Land Cruiser, Hilux oraz Nissan Patrol.

ZESTAW OPUSZCZENIA SKRZYNI BIEGÓW

Kiedy podnosimy krótkiego GQ Patrol & XJ Jeep Cherokee ponad standardową wysokość nieprawidłowy kąt wału napędowego powoduje wibracje przenoszące się na nadwozie. Przez opuszczenie tylnej części skrzyni biegów podkładkami EFS korygujemy kąt wału napędowego. Zestaw posiada wszystkie wymagane elementy do instalacji.

REGULACJA KOREKTORA SIŁY HAMOWANIA

Jeśli podnosisz Toyota Land Cruiser 79 bądź Hiluxa ponad standardową wysokość niezbędne jest regulacja korektora siły hamowania. Instalując nasze cięgło będziesz miał możliwość regulacji tego elementu.

SPRAWDŹ NASZE ZDERZAKI PRZEDNIE