xtr

Budowa amortyzatora XTR to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
– osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora .
– solidne ścianki o grubości 1.6 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

 

64mm zewnętrzna średnica amortyzatora
35 mm średnica tłoka Twin-Tube
20mm hartowane chromowane tłoczysko
1,6mm średnica ścianek
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju

efs_extreme

Budowa amortyzatora EXTREM to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Wewnętrzny zastosowano hydrauliczny odbój oraz olej wysokotemperaturowy Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
– osłona gumowa górna amortyzatora zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 40 mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoczyska, redukuje tarcie , znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora .
– solidne ścianki o grubości 2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

 

Wzmocnione pierścienie tłoka i mocowana
20mm hartowane chromowane tłoczysko
2mm średnica ścianek
Wewnętrzny hydrauliczny odbój
Płyn odporny na wysokie temperatury
Uszczelniacze z podwójnym kapturem
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka

3 letni plik

Facebook