efs-enforcer-shock

Budowa amortyzatora Enforce to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych .
– osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 32mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 15 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.
– solidne ścianki o grubości 1.2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość .

 

51mm zewnętrzna średnica amortyzatora

32 mm średnica tłoka Twin-Tube

15mm hartowane chromowane tłoczysko

1,2mm średnica ścianek

DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka

Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju

efs-elite-shock

Budowa amortyzatora ELITE to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51-61mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych .
– osłona górna amortyzatora z tworzywa sztucznego zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 16 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora .
– solidne ścianki o grubości 1.5 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia .
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

 

51-60mm zewnętrzna średnica amortyzatora

35 mm średnica tłoka Twin-Tube

16mm hartowane chromowane tłoczysko

1,5mm średnica ścianek

DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka

Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju

3 letni plik

Facebook